Geplaatst: 15-07-2008 21:34
[108100]Hallo,
Hoewel ik mij eigenlijk alleen bemoei met USA cars help ik ook wel eens een buurtgenoot met een europeaan uit de brand.
Nu heb ik een buurman met een golf (iv volgens mij ) 1.6 benzine uit 2001, wagen heeft 110000km gelopen en hield er onder het rijden spontaan mee op, na een kwartier wachten deed ie het dan weer. IK heb het gasklephuis en de egr schoongemaakt, maar zat niet noemenswaardig veel troep in, dit was een maand of twee terug. Nadien was het probleem weg, maar nu ging men met de auto naar Italie en onderweg hield de auto na een uurtje of 3 rijden (er werd zo'n 130 gereden) er weer mee op. ( Alle toeters en bellen op het dashbord gaan aan. De auto uit laten rollen op de vluchtstrook, een kwartier gewacht en toen deed ie het weer. verder geen slag meer misgedaan. Gisteren zijn ze weer thuisgekomen en ik heb vanmorgen even gekeken en geluisterd, maar hij loopt als een zonnetje>
Is dit een brandstofpomp of een opvoerpomp die moe wordt ofzo. Auto verliest geen water of olie, loopt niet warm, rijdt ook gewoon goed.
iemand een suggestie waar ik dit moet zoeken?
alvast bedankt,
Peco Power