motor loopt op 5 cil

12 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 tdi
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-07-2008 22:33

[108154]ik heb dus een a4 2.5 tdi van 2005 met 120 kw.

hij loopt stationair wat rommelig, ze lopen niet alle 6 mooi mee!

ook heeft de auto te weinig vermogen bij het optrekken!

als hij koud is wil hij iets mooier op 6 lopen.

nu heb ik hem zelf al aan de computer gehangen!

maar er zaten geen storingen in!

ook het verstuifer beeld heb ik bekeken via de computer die is ook gewoon netjes!

nu heb ik gehoord dat bepaalde motoren van audi problemen hebben gehad met de nokkenas weet iemand hier misschien het fijne van! en kom ik voor zoiets nog in aanmerking van een terugroepactie!

mvg erik