Geplaatst: 16-07-2008 22:33
[108154]ik heb dus een a4 2.5 tdi van 2005 met 120 kw.
hij loopt stationair wat rommelig, ze lopen niet alle 6 mooi mee!
ook heeft de auto te weinig vermogen bij het optrekken!
als hij koud is wil hij iets mooier op 6 lopen.
nu heb ik hem zelf al aan de computer gehangen!
maar er zaten geen storingen in!
ook het verstuifer beeld heb ik bekeken via de computer die is ook gewoon netjes!
nu heb ik gehoord dat bepaalde motoren van audi problemen hebben gehad met de nokkenas weet iemand hier misschien het fijne van! en kom ik voor zoiets nog in aanmerking van een terugroepactie!
mvg erik