Geplaatst: 19-07-2008 14:15
[108275]hallo allemaal
heb net gekeken naar een vivaro waar het gloeilampje van blijft branden
auto uitgelezen en gaf aan 98 hoofdrelais schakelt te laat.
verder nog nergens na gekeken
iemand bekent met dit probleem welk relais is dit