Geplaatst: 20-07-2008 20:48
[108364]hallo heb hier vr6 97 nieuwe type blok dus ma bij de 3ooo toeren maakt die aleen woest geluid ma schiet weinig op hoe kan dat nokkenas sensor?????? p.s soms lijkt het net onder het rijden dat die vonk over slaat ma kabels enzo zijn goed
hoor graag wat van jullie rijd zo niet fijn gr jeroen