stationair slecht draaien

2 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-07-2008 9:43

[108330]bij het koud opstarten klaagt de klant dat hij af en toe slecht draait, storingen gecontroleerd maar niets opgeslagen, verstuivers gecontroleerd in de meetwaardenblokken, maar niets abnormaals te merken.

ieman al iets dergelijks tegengekomen,

mvg kvc