Geplaatst: 13-08-2008 12:49
[109654]ik heb de airco opnieuw gevuld want die werkte niet meer goed.
nu doet i helemaal niets meer dealer gebeld die zegt een nieuwe druk sensor proberen, maar dat werkt ook niet. ze zeiden dat hij niet gereset hoefde te worden iemand ervaring er mee of verdere ideeen?
alvast bedankt