Geplaatst: 26-03-2009 21:16
[125443]Remmen zijn prima in orde, maar geeft telkens bij remmen op de platenbank een veel te groot verschil aan op de achterrem. Met de handrem geen verschil.
Iets wat we natuurlijk veel vaker tegenkomen.
Ik ken dit type niet uit de praktijk en aangezien alles op de brug prima blokkeert en er ook allemaal netjes uitziet en gangbaar is, begin ik te twijfelen aan een remcilinder. Ik zie bv geen remdrukregelaar en ben benieuwd of iemand dit weet nl. of er in de remcilinder een regelfunktie zit of op een andere plaats in de leiding?
Het vreemde is nl. dat ik soms 50% verschil meet tussen links en rechts en soms de rechterkant helemaal niet heeft geremd. Als je alles 3x hebt losgehad, ga je toch aan zoiets denken. Wie helpt me verder?