Geplaatst: 21-08-2008 22:31
[110177]hallo ik heb hier een T4 camper uitvoering 5 cil. zonder turbo staan met olie in het koelsysteem
hij is op de vrachtwagen van vakantie terug gekomen omdat hij om de 100 KM. +/_ 1 liter olie het koelsysteem in pompt
dit ging natuurlijk niet lang goed
ondanks dat loopt de motor als een zonnetje ,geen onderdruk of zo
weet iemand zo te zeggen waar dit lek kan zitten
er zit in iedergeval een warmtewisselaar op
of staan deze type's bekent als gescheurde koppen en of blokken
groetjes dirk