slecht lopen bij accellereren

4 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
X1.6XEL
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-01-2009 23:15

[120859]Hallo,

Heb hier een opel astra x1.6xel die tijdens het accellereren op 3 cil. gaat lopen?

onlangs zijn de bougies en brandstof filter vervangen?

stationair loopt auto redelijk goed (af en toe geeft ie een klein hikje)

op toeren looft motor ook goed alleen bij accellereren geeft hij problemen,

heeft iemand hier ervaring mee??

alvast bedankt.