Geplaatst: 26-01-2009 23:15
[120859]Hallo,
Heb hier een opel astra x1.6xel die tijdens het accellereren op 3 cil. gaat lopen?
onlangs zijn de bougies en brandstof filter vervangen?
stationair loopt auto redelijk goed (af en toe geeft ie een klein hikje)
op toeren looft motor ook goed alleen bij accellereren geeft hij problemen,
heeft iemand hier ervaring mee??
alvast bedankt.