Geplaatst: 27-01-2009 19:57
[120909]hallo
ik heb een opel astra 1.6 op gas
sinds een tijdje doet het hij het niet meer op gas terwijl de schakelaar nog wel aangeeft dat deze op gas staat.
de verdamper lijkt ook niet te zijn bevroren en de relais heb ik ook al gecontroleerd.
daar zit het ook niet in.
iemant misschien een idee?
groetjes jasper