snelheidssignaal volvo s80

2 reacties

Merk
Volvo
Model
S80
Type
Onderwerp
Motorcode
nvt
Eerste inschrijving
januari 2009
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-02-2009 23:10

[121491]Weet iemand van de profs misschien een alternatieve plaats om het snelheidssignaal weg te pakken bij een s80 van 2009,volvo zegt het signaal bij de bcm weg te pakken,dit is vrij omslachtig,misschien dat iemand al een simpelere manier heeft gevonden?Ik wacht het af.