Geplaatst: 03-02-2009 23:10
[121491]Weet iemand van de profs misschien een alternatieve plaats om het snelheidssignaal weg te pakken bij een s80 van 2009,volvo zegt het signaal bij de bcm weg te pakken,dit is vrij omslachtig,misschien dat iemand al een simpelere manier heeft gevonden?Ik wacht het af.