Geplaatst: 29-08-2008 7:54
Heb hier een TT staan 1.8 turbo 132 KW houd (schoken) in met op trekken.
Als je flink door trek hoor je een plof in de inlaat.
1 Bougie was zwart deze vervangen + bobine.
Mag niks baten maar ben aant zoeken maar ken niks raars vinden.
Heb de computer uitgelezen maar komt niks uit.
Weten jullie of dat dat vaker voor komt?
Lucht massa meter lijkt mij niet zo voelt het niet aan
Gr Niels