Geplaatst: 30-08-2008 9:46
[110671]auto slaat niet meer aan. Auto is lopend binnengekomen met brandstofproblemen, na reparatie heeft auto nog even gelopen daarna niet meer. Auto staat wel met lege accu
Probleem lijkt te maken te hebben met startonderbreking. Testkast geeft dit ook aan. Echter lampje startonderbreking gaat gewoon uit als men de centrale deurvergrendeling in en uitschakeld. Bougie's vonken 1 malig als men probeert te straten.
Werkt de startonderbreking bij deze auto's op de ontsteking of op de brandstoftoevoer? Benzine wordt wel ingespoten.
bij voorbaat dank