Dieselpolmpen 1.5 Dci

12 reacties

Merk
Renault
Model
Mégane
Type
Mégane II
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
1.5Dci
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-02-2008 18:12

Weet iemand wat er gaande is bij Renault met de hogedrukpompen?

Ik heb er in ons wagenpark al 4 kapotte pompen gehad in 2 weken.

Voertuigen met 20000-60000 km en nog geen jaar oud.

Nu spreken ze van een dieseladditief om de problemen op te lossen. Zelfs bij een Megane die niet meer start omdat de pomp geen druk opbouwt , gaan ze eerst het additief toevoegen alvorens de pomp te vervangen.

Vermits deze wagens nog onder garantie vallen gaan ze binnen bij renault zelf.

Maar ik begin schrik te krijgen over al de wagens die ik onderhoud en die buiten de garantie vallen.


De groeten


Sven