Geplaatst: 05-03-2008 23:34
misschien kan iemand mij helpen van mijn s70 gaat de laaste tijd de storingslamp branden, ik heb de storing uitgelezen met snap on kast code p0130 circuit O2 sensorbank 1 sensor 1 .
soms gaat de lamp weer uit ik heb metingen gedaan met co tester co en lambda is goed ik merk verder niets aan de auto, dan toch maar de lamda sonde vervangen ?
het is wel zo dat hij s'morgens meteen na het starten soms af slaat tevens zag ik dat van het alarm het ledje even blijft knipperen als de auto loopt 10 sec ik denk een storing misschien startonderbreker deze kan ik niet uitlezen.
tevens nog een vraag ik kamp ook met best wel veel olieverbruik hij heeft nog maar 165000 km gelopen +/- 1 ltr op de 2000 km half syn 10w40 komt dit meer voor geleiders of klepseals ????