stationair te hoog

9 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-03-2008 14:42

[100701]Goede dag

Wij hebben hier een renault staan met de volgende klacht: Af en toe loopt hij ongeveer 3000rpm. dit doet hij niet altijd. Als de auto gestart word dan loopt hij gewoon stationair (soms onregelmatig) geef je een keer gas dan blijft hij soms op 3000rpm hangen.

Wij vermoeden de stationair omloop klep, komt iemand dit bekent voor.

Heeft iemand een idee ?

Alvast bedankt.