Geplaatst: 05-02-2009 22:06
Krijg een V70 waarvan de radio stoort wanneer de achterruit verwarming wordt ingeschakeld.
Hebben deze auto's de antenne in de achterruitverwarming ?
Ik herken het probleem van BMW die had vroeger ( mogelijk nog ) deze constructie met het
module rechts in de C stijl.