2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-01-2009 18:50
[120012]Van deze kan ik de navigatie cd er niet uitkrijgen.
"uitwerpen geblokkeerd"
Is dat een instelling aan de radio, of is er iets fout en moet ik naar Mercedes?