nieuwe turbo gestoken en na 500m op hol gelopen

10 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
F9Q /JKOU
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-01-2009 10:39

[120404]Wagen binnen gekomen met kapotte turbo,er een nieuwe ingestoken eveneens een nieuwe intercooler omdat deze bol stond.

Alle leidingen gereinigt,verse olie en filter gestoken,olietoevoer en retour nagkeken en alles bleek in orde tot ik een testrit

maakte,na 500meter liep de motor op hol ,direct aan de kant maar de turbo maakte meteen raar lawaai,terug eruit gehaald

en bleek de turbo terug kapot,????