Geplaatst: 21-01-2009 10:39
[120404]Wagen binnen gekomen met kapotte turbo,er een nieuwe ingestoken eveneens een nieuwe intercooler omdat deze bol stond.
Alle leidingen gereinigt,verse olie en filter gestoken,olietoevoer en retour nagkeken en alles bleek in orde tot ik een testrit
maakte,na 500meter liep de motor op hol ,direct aan de kant maar de turbo maakte meteen raar lawaai,terug eruit gehaald
en bleek de turbo terug kapot,????