Geplaatst: 20-03-2008 16:43
[101270]Bij ons een audi TT die met scherpe bochten vooruit en achteruit erg wringt, lijkt wel alsof de auto een starre achteras heeft.
Na diagnose bij de dealer zou regelapparaat haldex kapot zijn en haldex koppeling zelf.
Na diagnose van de haldex door een transmissie bedrijf blijkt dat de haldex in orde is.
Na onze eigen diagnose blijkt
-alle spanningen en signalen op het regelapparaat zijn in orde.
-Haldex pomp functioneerd
-als we via de testkast ABS uitschakelen (dan word haldex ook uitgeschakeld volgens dealer) dan is het wringen verdwenen
-Trekken we het regelapparaat haldex los dan is het wringen ook weg.
Zou het probleem in het sperren van het diff kunnen zitten??