Geplaatst: 26-03-2008 18:50
[101633]Deze automaat gaf onder het rijden transmissiestoring aan, beide lampjes op het dashboard brandden. testkast geeft storing P0707 oliesensor aan. kan deze na 4500 km al stuk zijn? Storing gewist. Afwachten of is er iets anders aan de hand?