Geplaatst: 15-09-2008 10:22
hallo,
heb hier een ford ka staan met het volgende probleem: als je met de auto rijdt en je druk de koppeling in vlieg het toerental omhoog naar ong. 3000 toeren ofzo, heb ook het idee dat de auto zelf een beetje gas geeft. gaskleppositie sensor is al verv. en heb ook de modificatie van de stekker van de sensor al toegepast.
als ik de stekker van de gaskleppositie sensor los laat liggen draait de auto wel goed maar het probleem komt dan soms nog steeds voor maar wel veel minder.
alvast bedankt