Geplaatst: 15-09-2008 20:11
beste, weet er iemand op welke manier we de radio uit een micra cabrio kunnen uitbouwen. Ik zou namelijk een parrot systeem op de radio willen aansluiten. Er zijn uitsparingen voorzien, maar deze zijn niet doorgeboord. We hebben alle zichtbare vijzen al losgeschroefd van de plastieke kader, maar kunnen uiteindelijk de kader maar 1 cm naar voor trekken. Weet er iemand de oplossing.
dank bij voorbaat