Geplaatst: 04-05-2009 13:43
[127926]hallo,
wellicht kan iemand mij helpen. mijn zoon heeft een polo-tje waar die met veel plezier in reed tot afgelopen dinsdag. wanneer de gas losgelaten werd kwam er een schavend geluid onder de motorkap vandaan. dit was de telefonische melding. bij het naar huis rijden hoorde hij kort achter elkaar 2 kleine tikken en gelijk begon er meer herrie uit de versnellingsbak te komen, alleen bij het rijden niet als hij stilstaat en de motor draait.
iemand toevallig een handleiding hoe ik de bakuit elkaar kan halen en wat het probleem kan zijn ?
bvd voor jullie snele reaktie