bonken

8 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-05-2009 22:36

[128211]ik heb hier een polo die bonkt onder het rijden

eerst was het aan de rv kant toen was de homocaneet kapot dus die vervangen en toe was het geluid weg.

maar na 2weken verder kwam het geluid weer terug maar de homocaneet lv+rv is goed maak geen geluid en de lagers aan de rv-lv zijn ook goed en hebben geen speeling.

en de motor houd ook niet in.