Geplaatst: 22-02-2009 20:01
[123106]probleempje met een 940 2.3i (turbo intercooler)
motor is er mee opgehouden, na lang starten af en toe een slag lopen. maar tijdens starten geen vonk bij de bougies te zien. vanaf de bobine wel een vonk, verdeelkap schoongemaakt, andere bobine getest, geen resultaat, tijdens het starten word er wel benzine ingespoten, andere b.d.p sensor geprobeerd. geen resultaat..
iemand nog tips???
alvast bedankt