Geplaatst: 19-09-2008 22:07
[111930]Probleem is dat de motor niet op toeren komt en ook geen vermogen heeft . Bij uitlezen komt de storing lambda sensor eruit . Deze is vervangen en het probleem is niet opgelost en de storing komt terug . Uitlaat losgemaakt omdat mogelijk de kat. verstopt zit maar dit baat ook niet . Auto loopt stationair goed op 5 cilinders . Komt dit probleem iemand bekend voor en wie weer de oplossing .