Geplaatst: 28-04-2008 20:11
[103573]Van onze klant is voor de 2e keer de strrupomp kapot,wat nu?
De pomp hapert dwz soms doet hij het wel en soms niet,de pomp is niks aan te zien bij demontage en de olie ook niet.Wie heeft dit eerder meegemaakt?
Alvast bedankt,gr Bas