Geplaatst: 05-05-2008 14:20
De distributie maakt terplaatse v.d. krukaspoelie schurend/ratelend geluid. Als je de krukaspoelie handmatig rond draait hoor je eigenlijk hetzelfde. Het is net alsof je met regelmaat iets hoort terugvallen. Hij doet dit maar in een draairichting. Is er iemand die van problemen van deze distributies weet ?. P.S. de wagen heeft nog maar 96000KM gelopen.