Geplaatst: 06-05-2008 17:03
[104007]Heb hier een nieuw type Voyager staan waarvan het originele DVD (scherm aan hemel) niet werkt.
Als je een DVD invoert dan brand het lampje op de dvd speler maar ik krijg geen beeld. Batterijen van de afst. bed. zijn vervangen maar helpt niets. Ik heb de auto ingekocht dus weet niet hoe het gewerkt heeft.
Moet dit systeem ook zonder ab kunnen werken of moet de ab het doen??
Wie weet hoe dit systeem werkt?
Heb al zekeringen gecontr. deze zijn allemaal goed.