Geplaatst: 22-02-2009 21:14
Ivm met motor problemen is binnen de garantie de motor vernieuwd bij een Mazda dealer.
Nadat motor vernieuwd is gaat steeds het motor management lampje branden met de foutkode P0610.
P0610 betekent: Control module vehicle option//Motor regelmodule fout in wagen opties.
We hebben al opnieuw ingeleerd,( rempedaal 20x,oliedruk omhoog) en nieuwe software in de computer.
Als dit alles is gedaan, kun je veel rijden of veel starten, geeft geen problemen.
Nadat je de volgende ochtend de auto start gaat het lampje aan.
Wie heeft dit meer gehad??
Groeten, Ad