Geplaatst: 02-03-2009 21:07
Wij hebben op het werk staan een 307 hdi 90pk. Deze staat in eco-mode. Klant is gestopt met de auto nadat het oliedruklampje aanging.
Hij heeft de motor uitgezet en oliepeil gecontroleerd. Deze was goed, maar de motor wilde toen niet meer aanslaan.
Motor loopt wel op remreiniger. Krijgen geen brandstof bij verstuivers. Alle zekeringen e.d. oke. Verlichting, elektr.ramen, r.wissers, kachelmotor e.d. doen ook niets.
We kunnen ook niet uitlezen omdat de ECU geen verbinding toelaat. Volgens dealer moeten we eerst verbinding hebben anders kunnen zij er ook niets mee.
Iemand suggesties?
Alvast bedankt voor de reakties.