Geplaatst: 03-03-2009 20:21
[123764]Van de Arosa 1.0 AER motor gaat bij verhoogd toerental het olielampje aan en de zoemer gaat af, stationair is er niets aan de hand?
*Olie druk gemeten, is goed
*Sensor gecontroleert, is goed
*Ook al even een nieuwe sensor geprobeert
*Controle van de dinamo, is goed (dit ivm vw golf als deze niet goed is gaat het olie lampje ook aan)
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt.
Groeten Hans