Oliedruklampje en zoemer gaat af

2 reacties

Merk
Seat
Model
Arosa
Type
Onderwerp
Motorcode
AER 1.0
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-03-2009 20:21

[123764]Van de Arosa 1.0 AER motor gaat bij verhoogd toerental het olielampje aan en de zoemer gaat af, stationair is er niets aan de hand?

*Olie druk gemeten, is goed

*Sensor gecontroleert, is goed

*Ook al even een nieuwe sensor geprobeert

*Controle van de dinamo, is goed (dit ivm vw golf als deze niet goed is gaat het olie lampje ook aan)

Heeft iemand dit wel eens meegemaakt.

Groeten Hans