Geplaatst: 04-03-2009 20:47
Wij hebben hier een 307 sw 2.0 hdif staan waarvan de oliepeilsensor van vervangen moet worden.
Nou hebben we er al diverse delen afgehaald om er bij te kunnen,
de sensor is los alleen nou kan ie er nog niet ver genoeg uit gehaald worden.
Hij komt dan tegen het uitlaatspruitstuk aan.
Heeft hier iemand ervaring mee of moet het uitlaatspruitstuk er nog afgehaald worden om de sensor te vervangen of is er toch een ander foefje voor?
Alvast bedankt