Geplaatst: 08-03-2009 23:37
[124145]hallo
wie kan mij met het volgende probleem helpen als ik boven de 120 km kom krijg ik vaak de melding uitlaatgas storing niet altijd maar wel vaak kan ik ook niet harder meer dan 120 gaat niks harder meer .
stop ik even een half uurtje en ga dan weer rijden dan is het meestal wel weer goed wie weet wat het kan zijn graag hoor ik van u
groetjes joop