uitlasgasstoring

22 reacties

Merk
Peugeot
Model
307
Type
Onderwerp
Motorcode
hdif 110 pk
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-03-2009 23:37

[124145]hallo

wie kan mij met het volgende probleem helpen als ik boven de 120 km kom krijg ik vaak de melding uitlaatgas storing niet altijd maar wel vaak kan ik ook niet harder meer dan 120 gaat niks harder meer .

stop ik even een half uurtje en ga dan weer rijden dan is het meestal wel weer goed wie weet wat het kan zijn graag hoor ik van u

groetjes joop