Geplaatst: 09-03-2009 12:34
[124164]ik heb de twee achterste bollen vervangen van deze Xantia , heb daarvoor de nippel (ontluchting of ontlasting )vooraan op de motor losgedraaid zodat de druk zou weg zijn en heb deze ook horen wegvloeien, heb dit vroeger nogal gedaan ,waarschijnlijk bij een oudere type .zonder problemen.Heb ook eerst de wagen volledig beneden gezet.
maar nu bleek dat er achteraan nog druk op stond , moet die achteraan appart druk afgelaten worden ?
zou een Hydroactief 2 type vering zijn . zitten achteraan nog twee bollen in de midden , deze die vervangen zijn waren van de schokdemper zelf bij de wielen .