7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-03-2009 9:27
[124319]waar zitten de gloeibougies 2.0 hdi 80kw ?
en hoe kan je deze controlen ?
en waar zit het relais ?
auto slaat slecht aan hoe kouder het word hoe meer last je er van krijgt
voor je gevoel gaat ie een keer rond ?