Gierend geluid onder motorkap bij inschakelen airco pomp

2 reacties

Merk
Chrysler
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
3.3 v6
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-05-2008 23:55

[104957]Hallo mensen,

Pas geleden was de airco pomp van me schoonvaders Chrysler Voyager vastgelopen, afijn op werk de oude eraf gehaald en een 2de hands pomp erop gezet, en het filter droger vervangen. Toen kon de airco boer hem afvullen maar toen die afgevuld was en de airco werd ingeschakeld kwam er een heel hard gierend geluid onder de motorkap vandaan.

Dus pomp terug en andere pomp geregeld , maar die maakt hetzelfde geluid na afvullen....

Bij de originele pomp was de spoel trouwens helemaal kapot.

Wie o wie kan mij van advies voorzien??

Groet,

Jeff