Geplaatst: 18-10-2008 22:42
[113667]op deze auto nieuwe dis snaar wpomp en rollen gezet bij proefrit geen toerenteller later zo nu en dan maar bij laag toeren ligt hij op nul.
de rest van het dasbord werkt wel goed ook snelheidsmeter.
wie heeft dat meegemaakt ???.
weet niet of hij het van tevooren wel werkte , kan ook niet vraagen , handels auto.
vr gr kc