3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 12-03-2009 22:34
[124479]hallo,heb hier een partner met dw8 motor waar nogal veel olie in koelvloeistof is,heeft 144000 km
zou dit de wisselaar onder de oliefilter kunnen zijn?iemand een idee?
alvast bedankt.