veersysteem

3 reacties

Merk
Citroën
Model
Xantia
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-03-2009 22:51

[124482]Goeiedag ik heb een probleem met hydro systeem ik heb lekage gehad bij de pomp en bij een verdeelblok onder het resevoir heb daar 2 o ringen vervangen maar nu komt de wagen niet meer omhoog, ik heb de hoogte regeling nagekeken niets bijzonder en ook ontlucht bij de voorraad bol en ik hoor de voorraadbol ook niet tikken. Wie heeft er een suggestie.