geen rembekrachtinging na 2 a 3 keer pompen

5 reacties

Merk
Peugeot
Model
307
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 hdi
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-03-2009 10:18

[124498]hallo

ik heb hier een probleem met een 307, de klant zegt dat hij slecht remt!

als je gaat rijden en de eerste keer remt is er niks aan de hand. je kunt gewoon remmen tot aan de abs.

maar als je de dan het pedaal een keer los laat en opnieuw begint met remmen voel je dat het al minder is.

als je vervolgens nog een keer remt heeft hij geen rembekrachtinging meer.

klant zegt dat dit nooit is geweest.

ik begrijp dat je de rembekrachtinger leeg pompt. maar dit is toch niet goed lijkt me

heb even met andere auto's het zelfde geprobeert maar dan hou je wel bekrachiging.

heeft iemand zoiets al eens meegemaakt??

b.v.d

Groet Roy