Geplaatst: 23-10-2008 19:18
[113982]Auto komt binnen omdat de motor niet loopt.
De zekering voor het regelapparaat is stuk.
Na vervangen van de zekering loopt de auto op twee cilinders.
Ëen van de twee bobines is stuk( is ook goed warm geweest, zit een scheur in en er loopt isolatie uit)
Beide bobines vervangen en auto loopt goed.
Na een dag komt de auto terug, loopt weer op twee cilinders, zelfde bobine vonkt niet.
In overleg met dealer regelapparaat vervangen.
Auto loopt nog op twee cilinders, bobine die eerder vervangen was weer vervangen, auto loopt weer goed.
Er zal een behoorlijk grote stroom over die ene bobine lopen, word ook warm.
Wat kan hier aan de hand zijn?