2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 23-10-2008 17:11
[113971]Hallo, ik heb hier een Velsatis staan waarvan de versnellingsbak defekt is. Kan iemand mij zeggen of de bak kan worden uitgebouwd zonder het subframe te laten zakken of uit te bouwen?
Dank bij voorbaat.
Paul