Uitbouwen versnellingsbak

2 reacties

Merk
Renault
Model
Vel Satis
Type
Onderwerp
Motorcode
2.2 DCi 110 KW
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-10-2008 17:11

[113971]Hallo, ik heb hier een Velsatis staan waarvan de versnellingsbak defekt is. Kan iemand mij zeggen of de bak kan worden uitgebouwd zonder het subframe te laten zakken of uit te bouwen?

Dank bij voorbaat.

Paul