Geplaatst: 13-03-2009 16:44
[124519]hoi
ik heb een passat uit 2001 die niet comfortabel op de weg ligt. bij oneffenheden zoals gaten in de weg of sporen gaat het stuur naar alle kanten op... het is zelfs zo als je op een tramspoor rijdt de wielen het spoor willen volgen.
tevens heeft de auto als ik over kinderkopjes rijdt een aanhanger weggedrag. het stuur gaat alle kanten op. de auto is niet recht te houden.
tevens is de auto zeer gevoelig voor zijwind... schokbrekertest heeft uitgewezen dat de schobrekers voor 76procent in orde zijn. wel bestaat er achterin en verschil van 17procent.
4 nieuwe banden van het merk continental ecocontact3
auto is overigens 3 keer uitgelijnd...stuurkogelhoogte is ook afgesteld...
help !! waar moet ik de oplossing van dit probleem in zoeken?