Wegligging Passat

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9tdi
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-03-2009 16:44

[124519]hoi

ik heb een passat uit 2001 die niet comfortabel op de weg ligt. bij oneffenheden zoals gaten in de weg of sporen gaat het stuur naar alle kanten op... het is zelfs zo als je op een tramspoor rijdt de wielen het spoor willen volgen.

tevens heeft de auto als ik over kinderkopjes rijdt een aanhanger weggedrag. het stuur gaat alle kanten op. de auto is niet recht te houden.

tevens is de auto zeer gevoelig voor zijwind... schokbrekertest heeft uitgewezen dat de schobrekers voor 76procent in orde zijn. wel bestaat er achterin en verschil van 17procent.

4 nieuwe banden van het merk continental ecocontact3

auto is overigens 3 keer uitgelijnd...stuurkogelhoogte is ook afgesteld...

help !! waar moet ik de oplossing van dit probleem in zoeken?