Geplaatst: 08-03-2009 20:31
[124126]Nadat voor de remblokken zijn vervangen geen druk meer op de rempedaal, vervolgens de hoofdremcilinder maar vervangen.Als je twee keer op de rem trapt rem hij perfect.De remslangen voor zijn ook goed en alle remmen zijn ontlucht!Nog iemand een idee?