geen druk op de rempedaal

3 reacties

Merk
Saab
Model
9-5
Type
Onderwerp
Motorcode
2.3 t
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-03-2009 20:31

[124126]Nadat voor de remblokken zijn vervangen geen druk meer op de rempedaal, vervolgens de hoofdremcilinder maar vervangen.Als je twee keer op de rem trapt rem hij perfect.De remslangen voor zijn ook goed en alle remmen zijn ontlucht!Nog iemand een idee?