Geplaatst: 19-09-2008 13:37
[111907]goeiedag,
ik heb hier een VW Golf IV staan 2.3 16V V5 van 2000
het probleem is dat hij af en toe niet aanslaat. hij gaat wel rond maar geeft geen klap.
na ongeveer 15 keer starten slaat hij in 1 keer aan en draait hij goed en geeft geen fouten aan of niks. onder het rijden geen probleem of niks.
rara wie heeft dit eerder gehad of heeft een goeie tip
vrg