3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-09-2008 16:03
[112003]opel vivaro slaat niet aan 1.9 dti uit gelezen geeft alleen de egr aan een nieuwe gemonteerd , heelaaas krijg 'm niet aan de praat....wie o wie ......kan me helpen....!!!!!!!!!!!!?