Geplaatst: 23-09-2008 21:00
[112172]hallo,heb hier een probleem met 2 wagens,306 en partner met zelfde motor en injectiesysteem(sagem)diagnoselampje brand,verder geen klachten,enige fout die er in zat was motorregeling,iemand een idee waar de fout kan zitten?
alvast bedankt