Geplaatst: 15-03-2009 18:14
[124637]Hallo
Ik heb een probleem met een automaat van een scorpio. Deze auto slipt in zijn 4/overdrive alle versnellingen werken voor de rest prima.
Ook als je handmatig schakelt pakt ie de 4 niet.
Bak olie is schoon en staat op peil.