Automaat Scorpio 1993

4 reacties

Merk
Ford
Model
Scorpio
Type
Onderwerp
Motorcode
2.9i 12v
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-03-2009 18:14

[124637]Hallo

Ik heb een probleem met een automaat van een scorpio. Deze auto slipt in zijn 4/overdrive alle versnellingen werken voor de rest prima.

Ook als je handmatig schakelt pakt ie de 4 niet.

Bak olie is schoon en staat op peil.